Virtueel Kantoor

Regel direct een Zakelijk Inschrijfadres voor jouw bedrijf!
Binnen 24 uur een eigen Virtueel Kantoor.

Virtueel Kantoor geschikt voor KvK Inschrijving
Digitale Postservice zonder Extra Kosten
Privacy en Vrijheid voor ondernemers

Flexibel Virtueel Kantoor

Hebt u een eenmanszaak, B.V., V.O.F. of bent u een ZZP’er en wilt u uw privéadres afschermen of uw zakelijk adres gescheiden houden van uw privéadres. Dan bent u op het juiste adres. Bij Virtual Office maakt het niet uit of u nou thuis werkt of in het buitenland woont. Via ons kunt u blijven ondernemen zonder zorgen over uw post. Virtual Office scant uw post en stuurt deze digitaal naar u door.

Abonnementen van Virtueel Kantoor

Bij Virtualoffice.nl huurt u tegen een aantrekkelijke prijs een virtueel kantoor dat aan de eisen van de KvK voldoet. U kunt kiezen uit een maandabonnement, halfjaarlijkse abonnement of een jaarabonnement. De genoemde prijzen zijn exclusief de BTW. Naast het abonnement betaalt u geen bijkomede kosten.

Maandelijks contract

€50,- per maand
  • Betaling per maand € 50,- (automatische incasso).
  • Maandelijks opzegbaar
  • Vestigingsadres voor de KvK
  • Werkplek
  • Wekelijks post via de e-mail
  • Onbeperkt Postscans!

Hoeveel bedrijven wilt u inschrijven:

Halfjaar contract

€45,- per maand
  • Betaling per halfjaar € 270,-
  • Vestigingsadres voor de KvK
  • Werkplek
  • Wekelijks post via de e-mail
  • Onbeperkt postscans!

Hoeveel bedrijven wilt u inschrijven:

Jaarlijks contract

€40,- per maand
  • Betaling per jaar € 480,-
  • Vestigingsadres voor de KvK
  • Werkplek
  • Wekelijks post via de e-mail
  • Onbeperkt postscans!

Hoeveel bedrijven wilt u inschrijven:

Voordelen van een Virtueel Kantoor

Virtueel Kantoor is goedkoper!

De huurovereenkomst is flexibel en maandelijks opzegbaar!

Wekelijkse post-scan service

Wij verzamelen uw post en sturen deze digitaal door naar uw e-mail.

Professionele uitstraling voor je bedrijf

Uw adres voor uw briefpapier en facturen!

Zakelijk en Privé gescheiden houden

Uw privéadres blijft privé.

Virtueel Kantoor geschikt voor KvK inschrijving

Geschikt als inschrijfadres bij de Kamer van Koophandel!

Vertrouwelijk & zeer snel

Direct online aanvragen en betalen. Binnen 24 uur al actief!

Heeft u vragen over een Virtueel Kantoor? Aarzel niet om ze te stellen.

Over Virtualoffice.nl

Virtualoffice is voor alle ondernemers! ✅Eenmanszaak, ✅ZZP,  ✅freelancers, ✅besloten vennootschap, ✅vennootschappen onder firma, ✅stichting en ✅vereniging. 

Virtualoffice.nl is een betaalbare en professionele oplossing voor (startende) ondernemers! Voor het lage bedrag vanaf €40 per maand kunt u al een bedrijfsadres gebruiken om u in te schrijven bij de Kamer van Koophandel. Virtualoffice.nl sorteert wekelijks uw post, scant het en stuurt het naar u op per email. Deze zorgen worden u dus volledig uit handen genomen. De reclamepost wordt direct vernietigd. Voor het aanvragen van een Virtual Office hebben wij een snelle en eenvoudige procedure opgesteld. Het aanvragen van een Virtual Office is mogelijk voor bestaande bedrijven en voor nieuwe bedrijven. Nadat u de huurovereenkomst hebt ontvangen, kunt u de adreswijziging doorvoeren bij de Kamer van Koophandel. Daarnaast kunt u op uw website, briefpapier en factuur de adresgegevens wijzigen.

Scherm uw privéadres af in het KvK Handelsregister.

Derden kunnen een uittreksel van uw bedrijf opvragen in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel. In het uittreksel staat de bedrijfsnaam, handelsnamen, contactgegevens, vestigingsadres, postadres, activiteiten, rechtsvorm van het bedrijf. Als het bedrijfsadres ook uw privéadres is, dan kunnen derden dat zien. Wenst u uw privéadres privé te houden, dan is Virtual Office ideaal voor u.

FAQ | Veel gestelde vragen

Bij Virtualoffice.nl krijgt u een inschrijfgarantie. Uit de huurovereenkomst moet blijken dat u permanent een bureau op het adres huurt. U dient niet aanwezig te zijn, echter moet u wel de mogelijkheid worden aangeboden om permanent aanwezig te kunnen zijn. Onze huurovereenkomst voldoet aan de eisen die door de Kamer van Koophandel zijn gesteld. Daarnaast wordt de mogelijkheid geboden om permanent aanwezig te zijn. Hierdoor mag u het inschrijven als bezoekadres in het Handelsregister.

Jouw KVK adres zal een van de onderstaande adressen worden:

  1. Uw bedrijfsnaam
    Nimrodstraat 13
    5042 WX Tilburg
  2. Uw bedrijfsnaam
    Geurdeland 17g
    6673 DR Andelst
  3. Uw bedrijfsnaam
    Meutestraat 14
    5042 XK Tilburg

U betaalt geen extra kosten voor het verwerken, digitaliseren en versturen van post.

Na uw eerste betaling ontvangen wij een melding dat er een bestelling is geplaatst. Kort na uw bestelling ontvangt u een e-mail van ons met het verzoek om gegevens aan te leveren. Zodra de gegevens door u zijn aangeleverd, maken wij de huurovereenkomst op en sturen wij deze door naar u. Als u binnen dezelfde dag de benodigde gegevens aanlevert, zullen wij u binnen de gestelde 24 uur voorzien van een huurovereenkomst.

Om een adreswijziging door te kunnen voeren hebt u een huurovereenkomst nodig. Zodra u de huurovereenkomst van ons hebt ontvangen, kunt u via de website van KvK de wijziging doorvoeren. Hiervoor hebt u wel uw DigiD inloggegevens nodig.

Mocht u niet in de mogelijkheid zijn om de adreswijziging online door te voeren, dan kunt u gebruik maken van formulier 14 van de KvK (Wijziging ondernemings- en vestigingsgegevens).

Deze woorden worden vaak door elkaar gebruikt. Voor ons maakt het niet uit als u op  zoek bent naar een Virtual Office, Virtueel Kantoor, Zakelijk Adres, Zakelijk Inschrijfadres, Vestigingsadres of Zakelijk Postadres. Met onze huurovereenkomst kunt u namelijk uw bedrijf inschrijven als postadres en als bezoekadres of vestigingsadres. Bezoekadres en vestigingsadres is het adres wat derden kunnen opvragen via het Handelsregister. Op dit adres staat uw bedrijf ingeschreven. Op het postadres ontvangt u uw post.

Is uw vraag niet beantwoord, dan kunt u ons 1) bellen via 0488 – 2340402) contactformulier op de website invullen, 3) Whatsapp bericht sturen naar 0488 – 234040 (ons bel nummer is ook ons Whatsapp nummer) of 4) e-mailen naar: info@virtualoffice.nl.

Stappenplan

1

Kies uw abonnement

Kies uw pakket uit van maandelijkse, halfjaarlijks of jaarlijkse betaling van de huurtermijnen.

2

Gegevens & betaling

Na het selecteren van een abonnement wordt u naar de afrekenpagina geleid, waar u uw gegevens kunt invoeren en vervolgens kunt betalen.
3

Huurovereenkomst

Zodra de betaling is verwerkt, ontvangt u een e-mail met het verzoek om gegevens aan te leveren voor het opstellen van de huurovereenkomst. Zodra u de gegevens hebt aangeleverd zullen wij de huurovereenkomst opstellen en deze naar u toesturen.
4

Inschrijven KvK

Met de huurovereenkomst kunt u uw bedrijf direct inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Ook kunt u met de huurovereenkomst een adreswijziging doorvoeren van een bestaande onderneming.
5

Eigen kantooradres

Uw eigen virtueel kantoor op het adres Meutestraat 14 te Tilburg, Nimrodstraat 13 te Tilburg of Geurdeland 17g te Andelst is een feit! Wij scannen wekelijks uw post en sturen het via de e-mail naar u toe!

CONTACT OPNEMEN

Voor een vrijblijvend advies of voor andere vragen kunt u gerust contact met ons opnemen.

0488 – 234040

info@virtualoffice.nl

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld